2014. november 27., csütörtök

Pörgésből nap végére románc...

Hellóka!
Itt van a szerdai napunk is! Sajnálom hogy csak utólag tudom hozni!

Jéé! Téged is látni?
Azt hittem elkések, de nem jött össze. Beértem 4-5 szem pár nézett rám. Morogta valami Sziát , és folytatták a házi másolást (amihez később én is csatlakoztam...) Semmi kedvem nem volt semmihez. Csak intettem a többieknek, és levágódtam a helyemre, Szinyke mellé. Az első mondatom a suliban: Jéé! Téged is látni?! - ezt Szinykének címeztem, utalva a távol létére.
Kissé gúnyos hangnemet ütöttem meg.
- Igen, meg untam az otthoni henyélést. - vágta rá lazán.
Jaj de nagy valakinek az egó-ja! Vigyázz nehogy te is úgy végezd, hogy valaki( ki is lehet az) le lök majd az egó-dról az IQ-dra, mert nagyot esnél az tuti! (Csak hülyülök!)

Lagzi Lajcsi, mint mintadiák?!..... Hagyjuk már, hagyjuk már!
Lagzi Lajcsit szerencsésen megnyerte magának hogy TSZL (föci tanárnő) első padba ültette. (TSZL óráin csak röhögünk Szinykével) Mire is figyeltünk fel? TSZL meg szólalt:
- Látom itt az első padban Lagzi Lajcsi-ból minta diák lett. - mindenki szakad.
Lagzi Lajcsi, ugyan már! Ne nevettess! Az egyik leghanyagabb, és bukásra álló diák...
Kicsit később:
- De azért ne legyen magából gépelőnő! - ez is Lagzi Lajcsinak címezte.
Mindenki röhög.

Földrajz?....Röhögtünk!
Én se föciből fogok érettségizni! (szerintem Szinyke se) Na  ezek után mind a ketten szakadtunk Szinykével.
- PACIfikus hegység rendszer. - nevette nekem amit TSZL mondott egy perce.
Külön hangsúlyozta a PACI szót.
- Ha nem mondod, hülyén halok meg! - szavaimat teljesen átitatta a szarkazmus. - Csak most vetted észre? - néztem rá furán.
Csak egy grimasz vágott a beszólásom miatt. Na de a paci-ról eszembe jutott az olasz órai igeragozás. Ami ez volt:
ponire
pongo
PONI
pone
poniamo
ponete
pongono


Tancsi néni fárasztás...
Hát igen. föci után olasz jött... Meg bizonyosodtunk róla hogy Szinyke nagyon pihent! (Cseri hiányzott) Engem is felpörgetett a hülyeségeivel, ketten meg fárasztottuk, olasz tancsi nénit. Közben sokat nevettünk ( de azért a feladatokat is csináltuk). Tanárnőt szerintem sikerült teljesen lefárasztanunk második órában....

Túl éltünk egy kémiát, egy fizikát és egy matekot.

Maci Laci és Szinyke románca....Nyelves!!
Az előzményeket nem tudom ,mert épp Szoni mondott valamit és rá figyeltem, de azt tudom hogy valamiért Szinyke rá öltötte a nyelvét Maci Lacira, aki ugyan így tett. Erre a magyar tanár megkérdezi hogy tán smacizni akarnak e hogy egymásra nyújtogatják a nyelvüket. Szinyke fülig vörösödött. ( piros volt mint a pöttyös túró rudin a pötty) De persze semmi olyasmiről nem volt szó(!), de ez nagyon CIKI! Az egész osztály rájuk figyelt, majd pár perc felfogás után mindenkiből kitört a nevetés. (kivéve Szinykét aki egy ásd el magad felszerkót kunyerált tőlem) Ezek re még rá tett hogy nyelvtan órán a hangképzés, azon belül a NYELV állásokkal foglalkoztunk. Egész órán a nyelves szóval piszkáltam.
Kicsi részlet ezen órai levelezésünkből:
De most komolyan Szöszii. Tudod, hogy semmi ismétlem SEMMI nincs köztünk. Csak barátok vagyunk! És azok is maradunk! De ezt a saját szemszögemből részletezem.    (Szinyke: nesze neked nyelv)
           Hát igen te már csak értesz a NYELVES dolgokhoz!
           Pfff.....Honnan vagy benne ennyire biztos?! Ki mesélte, Megölöm! :D
           Tudod a NYELVES-ért plusz pont is jár!
           Ha nem hagyod abba megütlek!
           Előre gipszeld be a kezed! Egy nagy NYELVES kíséretében! :D

Nos hát igen ezek voltunk mi.
Szöszii voltam

4 megjegyzés:

  1. Ne. Tegyél. A. Mondatok. Végére. Hangulatjelet. Kérlek!
    Megöli az egészet!

    VálaszTörlés
  2. Rendben nem fogok! És örülök hogy szólsz!

    VálaszTörlés
  3. Amúgy annál az IQ-s egós résznél megjegyezném, hogy mindenki magából indul ki ;P
    Am, hagyjad már azt az állandó NYELVET, mert már nagyon UNOM!!!

    VálaszTörlés
  4. Én? Ezt inkább a magyar tanárnak mond! Ő hozta fel pénteken is a témát...

    VálaszTörlés