2014. november 26., szerda

Hirtelen nagyon meleg lett

Magyar órán ültünk, és nem épp élveztük az órát. Khm...
Maci Laci és én hülyültünk. Ugye ő ül előttem, így ő nekidőlt a falnak, és szabad volt a pálya. 
Poénkodtunk, hülyültünk, etc. 
Mondtam neki, hogy tuti nem tudja megcsinálni azt a híres Start Trekes mozdulatot. Utánam csinálta, erre én rányújtottam a nyelvem, úgy összegyűrve, mivel tudom, hogy azt sokan nem tudják megcsinálni. (erről is akartam egy képet, csak nem találtam)
Aha, rám nyújtotta a nyelvét, de ezt persze a tanár egyből kiszúrta. 
- Szinyke, csak nem csókolózni akar Maci Lacival? - kérdezte, természetesen hangosan. - A magán életüket inkább tartogassák órán kívülre. 
Természetesen mindenki ránk nézett, és kezdődött is a röhögés. Én éreztem, ahogy egyre forrósodik az arcom, és, áhh...
- Pedig még nem is tavasz van, hogy tomboljanak a hormonok. - folytatja tovább. Ennél a pontnál kívántam azt, hogy most nyíljon meg alattam a föld, vagy valaki vágjon hozzám egy ásd el magad szettet. De persze semmi ilyesmi nem történt.
- De minden esetre Maci Laci forduljon előre. 
Természetesen azon az órán többet nem beszéltem Mackó Lackóval. Mondanom sem kell, hogy a kapcsolatunk szigorúan(!) CSAK baráti(!!!), és nem is lesz más, mert én nem ÚGY nézek rá. 
És erre még az is rá tette a lapátot, hogy a tananyag bont a hangképzés, ahogy a NYELV áll. Mondanom sem kell, kedves barátosném Szöszii állandóan ezzel cukkolt. Az ő bejegyzésében találtok majd pár részletet a beszélgetésünkből. 

Valami ilyesmit tettem volna én is 
Na most ennyi voltam, a még mindig pirulós Szinyke

2 megjegyzés:

  1. Igen neked annyira ment az a NYELVES rész magyaron hogy be is akartad mutatni nem? XD :P

    VálaszTörlés
  2. Igazából most nagyon vissza kell fognom magam, hogy ne küldjelek el melegebb égtájakra ;)

    VálaszTörlés