2014. november 25., kedd

Hatalmas Létszám és Magyar TZ

Hellóka!
Na meg hoztam a mai napról a véleményem! Hatalmas. XD De nem is magyarázok tovább feleslegesen.
Szöszii*
Na csapjunk is bele. Ma egy 2-es matek dogával indítottam a napot ami (hál'istennek) nem lesz beírva! (Jippí) Azután egy dög unalmas fizikánk volt. Annyiban volt jó hogy Fairy hátraült mellém. (Sajnos ma hiányzott Szinyke) Ezek után jött egy tesi amit rendes ruhában kellett végig csinálnom mert(!!!) este kell ki írni facebook-ra hogy tesi lesz és nem próbálunk a kari vacsira. Szóval én úgy voltam hogy próbálunk ( nem olvastam már a bejegyzést) és csak torna cipőt vittem. Hát büntiből kellett nekem és Szoninak 40, Szövegnek és Fairynek 60 db 4 üteműt csinálni. -.-" Azután be kellett állnunk röpizni. De ezt is túl éltem (valahogy). Már lassan túlélőnek érzem magam a suliban... Na és ezt követte egy olasz óra. Ahol annyira hatalmas csoportlétszám volt( össz -vissz 3-man járunk olaszra a többiek németet tanulnak), mert Cseri és Szinyke is beteg lett. Szóval én voltam és tancsi néni. Szóval az az óra remekül telt. (Egyik kedvenc tanárom. :) ) Az olasz órák azért jó hangulatban szoktak telni, de szerintem ez már említettem másik bejegyzésemben. Szóval olasz újságokat nézegettem, olvasgattam( néha egy egy szót/ mondatot meg is értettem XD), meg a tanárnővel beszélgettem. A hangulatos Olasz óra után egy irodalom témazárót írtam a Görög eposzokból és lírákból. -.-" A tanár úr később jött be és még ki ment lefénymásolni a TZ-t. Szóval volt puska írás ezerrel. Meg mindenki mindenkivel meg dumálta hogy ki mit "tud" (senki semmit), azaz kinek mi van leírva. :D De szerintem jól sikerült. (mármint a TZ) XD (kitudja) (ez kb olyan volt hogy:
-Ez jól sikerült! - x
- Tényleg? - y
- Jaa! - x
Másnap:
- Na hanyas? - y
- Egyes. - x
XD      u.i.: Ha nem találod a poént akkor nézz körbe, lehet hogy elszaladt! :P)
Na jó ugorjunk a gagyi poénomon. Dráma követte az irodalmat. "Jegyzeteltünk". Én pontosabban Maci Laci piszkálta a cuccaim. Szóval jókat "kuncogtunk". És zárásnak (már akinek) volt egy angolom ahol megtudtam hogy négyes lett az angol Tz-m. (ami jó mert kb harmadik óta nem írtam 3-asnál jobb angol TZ-t. Valahogy ez az órát is megéltem. De viszont voltak akiknek még volt dupla tesi 8. , 9. órában. (nekem szerencsére nem mert én járok edzésre, ahonnan van papírom) Szóval ennyi volt a mai nap. Hosszú, fárasztó (kivéve az olasz :D).

Hát mára Szöszii lelép! Pusz.

4 megjegyzés:

  1. hali Szöszii :D ;)
    Élvezhetted az Olaszt, de Cseri már megint beteg??! Amúgy ki az a Rairy???, mert szerintem olyan osztálytársunk nincs ;D :P Vagy jött új? :D
    Am a Tz néhéz volt :D O:)

    VálaszTörlés
  2. Csá Szinyke :D
    igen élveztem, és igen megint. De ezt pont te kérded mikor most te is az vagy? XD És nem megnyugodhatsz nincs új oszt.társunk csak el írtam, de máris javítom :D És nem nem volt nehéz az a bizonyos Tz xd😉😈😇

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, de ma már voltam ;D
      am azt majd elküldhetnéd, h mi volt benne.

      Törlés
  3. Am nem haragudnék meg érte, ha beraknál rendszergazdának, mivel szinte semmit nem tudok csinálni, csak írni. :/

    VálaszTörlés