2014. november 20., csütörtök

Fájdalmas Hétfő

Nah. Itt az első rész. Bár ez vissza menőleg írom. Nem is csacsogokk tovább. Jó olvasást!

Fúúú.  A maI nap az valami rohadt fárasztó volt. Nem akaeok soha töbvet hétfőt! Valami nagyon beteg találta fel! El kéne törölni! Na de a lényeg! Túl éltünk egy ásítozást (áhitat). Amit ráadásol nem is a megszokott pap/papnő tartott hanem egy nyugdíjjas pap magyarázott. Olyan unalmas volt hogy csak na. Akkorákat ásítottam, vagy is ásítottam volna legszivesebben. A látásról magyarázott. Idézem " három féle látás van. A rendes fizikai látás, de van e felett a látás felett álló másik két látás, amik nem ilyen értelemben látás...." ... öhh hogy is mondta..... na mind egy nem tudom. Nem is izgat.(!) XD Alényeg hogy valami totális marhaságot értettem belőle mert vagy 40 alkalommal mondta a látás szót kb. 4-5 mondatban. -.-" Nem oa érdekel. Hagyuk má, hagyuk má. Nem voltam vallásos ezutánsem szándékozok az lenni. Nem hurrogom le azt aki az mert az ő dolga, de rám ne erőltessék. Márcsak azért se mert aki hisz, az szívből tegye és ne kényszerből. Na de ezek után volt majd nem 30 perc szünetünk mert az ásítozás csak 30 perces és még javában óra közben érünk vissza a gimibe. Ilyenkor mindenki valósággal meg rohamozza a büfét. Ezután egy bori, bori-s és mú, meg má- zós óra ( ének) jött. Na de ugorjunk. Van egyt találós kérdésem. Mi a rosszabb a hittannál? ........... Na?........... Na jó nem bírom, a dupla hittan! Ami szintén nem úgy volt mindt szokott. Rengetegen össze voltunk vonva hittanon. Én és Szinyke azonnal ahátsósor legbelső lét padját kisajátítottuk az ismeretlen teremben. ( nem szoktunk abba a terembe járni, nincs ott óránk) De valami borzalmas lassan teltek a percek és a szünet túl gyorsan pörgött és már megint hittan volt. Azt is nagy nehezen túléltük. Volt hogy nyitott szemmel aludtam, volt amikor Szinykével tracspartiztunk, és közben úgy tettünk mint akik figyelnek. Ezek itán egy magyar következett amin meg a többi blogomhoz ötleteltem és jegyzeteltem, meg időnként lemásoltam Szinkéről amit a füzetbe írtunk. :D Meg szólalt az öröm óda és az osztály egy emberként kezdett el zsongani. Majd 7. órában ( első órám ofő volt, csak nem emlìtettem) egy egész jó hangulatú olasz órám volt. Amin mellesleg 3 man vagyunk össz visz + a tanár. XD Hatalmas csoport létszám, mit ne mondjak, de lagalább az órák jó hangulatúak. De amúgy Szinyke és Cseri a másik két olaszos...

Erről nincs mit mondanom többet. Valami förtermessen lassan tellő nap volt.. :/

Bye. Szöszii voltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése