2014. december 1., hétfő

Feltételes nap

Sziasztok!
Itt van a mai napunk is. De nem is fecsegek tovább feleslegesen.

Egy próbával indítottuk a napot. Amit egy ásítozás követett. (Igen nagyokat ásítottam, mert rettenetesen álmos voltam) Majd jött az ének... és itt kezdődik szerény kis történetünk. Szinte senkinek nem volt énekes könyve.
- De gyerekek! Itt kéne hogy legyen nálatok az énekes könyv. - mondta.
A hangsúlyt a KÉNE- szón volt.
- Ez az hogy csak kéne. - súgta nekem Szinyke.
- A feltételes mód. - súgtam vissza.
Ezen jót mosolyogtunk. Az osztály teljesen szét volt csúszva. Mindenki dumált, forgolódott.
- Na gyerekek! Nem kéne annyit jártatni a szátokat. És előre forduljanak már! Itt elől Díva és Madam is! - szólt a csapatra.
- Két hónap telt el, már meg kellett volna tanulni hogy hogyan kell viselkedni az iskolában. - fojtatta mondandóját Kornyika.
Igen,csak kellett volna! De miután ki háborogta magát bele is kezdtünk a kornyikálásba. Mondhatom valami "mesés" volt. Valahogy túl éltük, és ezután jött a hittan...NE!
- Nem akarom! - nyavalyogtam Szinykének szünetben.
- Én se.- vette oda nekem nagy olvasás közepette.
Valami vad baromságot olvasott.. Nem jut eszembe a címe, de nem is az a lényeg hanem az ami benne van. Jézus életéről szól, csak ebben Jézus nagyokat káromkodik, szidkózik, verekedik és ehhez hasonlók. (Szinyke mesélte, nem olvastam még a könyvet) (Nem is tervezem)  Na de ugorjunk.
- Ha ezt a könyvet meg látná a hittantanár.. öhhh... igencsak bevágná a karót, vagy ki vágná az ablakon a könyvet. - nevettem Szinykének.
- Ja. - csak ennyire futotta nála.
Jó nehezen de a dupla hittant is megéltük. Amit egy magyar óra követett.
- Meg KELLETT  volna tanulni. - mondta, mert ki kaptuk a kis dolgozatunkat.
Ami nagyon sok mindenkinek sz*rul sikerült. És még enyhén fogalmaztam.. De ez az hogy csak KELLETT volna. Semmi sok nem történ az órán. Szóval ugornék is. A magyar után olsszal zártuk a napot. Egy nagyon egyes gyanús dolgozattal...
- Meg KELLETT volna tanulni! - mondta mikor megnézte a szinte tök üres lapjainkat.
Feladta a következő tanulni valót, meg házit és kb ennyi is volt az óra. Igen mára mindent csak KELLETT volna..minden feltételezés volt. Ezt nagyon elbízták!

Nos ez most részemről ennyi.
Szöszii :)

1 megjegyzés:

  1. A könyvek Biff Evangéliuma a címe, és nagyon jó! Amúgy Szöszi mindig is mondtam neked, hogy a tanár egy igen naiv fajta, de nem hiszel nekem. :P

    VálaszTörlés