2014. december 7., vasárnap

Nagy szívatásnak nézünk elébe, megint

Igen, megint föcióráról jelentkezem. Szokásosan TSzL és Lagzi Lajcsi órai kapcsolatáról van szó.
Úgy tíz perc alatt rájöttünk, hogy a mi a láva (a felszínre tört magma). Gratu. Látok pár föciérettségit az osztályban.
Természetesen TSzL végig Lagzi Lajcsit szívatta, de ezt már mind vártuk, még ő maga is.
Lagzi Lajcsi "vulkánja"
Plusz múlt órán írtunk egy röpdogát, amit kikaptunk, az enyém, és Szösziié természetesen ötös lett. (Na ez aztán ego lett.) Gamer hátrafordult, és szokás szerint karikázott, én barom meg belenéztem. Azután pedig ellopta a dogámat.
- Elveszi az ötöst. - súgja nekem Szöszii.
- Akkor is az enyém. - felelem szerinte durcásan, szerintem tök normálisan. Mindegy.
TSzL felrajzol valamit a táblára, ami a Lagzi Lajcsi fajta vulkánt mutatja.
A változatosság kedvéért most a táblánál szívatta. Ilyen még nem volt.
- Bírnám, ha a végén föciből érettségizne. - súgom Szösziinek. Ezen persze megint röhögni kezdünk.
- Nos, hol vannak az óceánközépi hátságok? -  kérdezi TSzL a maga irritáló hangján. Brrr...
- Az óceán közepén! - Sziszegi Szöszii idegesen. Nyugi, vegyél levegőt. - Józan paraszti ész. - ami neked nincs drágám.
Szerinte azok a bizonyos hátságok az Egyenlítő mentén vannak. OMG!!!
De ennél már csak az a jobb, hogy szerinte Afrika Ázsia területén található(!), de legalább Ausztráliát, Indiát, És (természetesen) Amerikát ismeri. A poén viszont az, hogy szerinte Európa valahol Óceánia(!!!) területén található. Ahhoz képest kevés a tengerpart. Magyarország pedig Olaszország területén van. Legalább a kontinens stimmel. De akkor miért vagyunk ennyire hülyék olaszból??! 
Erre a nevetséges feleletre megkapta a kettest, de még így is bukásra áll. Remélem nem térképésznek készül, mert akkor mindenki bajban lesz. De annyit tudott, hogy melyik szín mit jelent egy domborzati térképen. Haladás. Lehet, hogy mégis van valami kilátás a föciérettségire? 
Ráadásul a hangom a föcióra felénél megint elszökött. Egész nap ezt csinálta. A rohadéknak kilométer hiánya van, vagy váltófutást végez. Én meg olyan vagyok, mint egy horrorfilmből kiszabadult pszichopata. Szösziit este majd megijesztem. Muhahahaha....
És utolsó mondatként megjegyezném az aznapi TSzL bölcsességet, miszerint a csapban van víz, a tenger az tenger, abban nem víz van. Logikus. A tengerben biztos tenger molekulák  vannak, nem H2O. (itt cinikus voltam)

Egy kis késéssel jöttem, ugye, mivel ez mind csütörtökön volt, ma meg vasárnap van, de ez részletkérdés. Szinyke voltam

Szöszii asztala az órán

4 megjegyzés:

  1. Kedves Szinyke! Te csak ne szólogass be nekem! Mert józan paraszti eszem az van a többi meg...valljuk be a többi az szőke! XD És küldök neked egy doboz Strepsils-t és nem kell buszoznod hozzám, egyedül...este... (na meg mivel mennél haza?) :P pusz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fél tízkor megy az utolsó busz hozzátok, így meg lehet azt oldani, hisz te úgy is hétkor már alszol :P :D A beszólogatáshoz meg már hozzászokhattál volna, :D

      Törlés
  2. Igen én reggel hétkor még alszok, mert állt.kettő kor alszok el. :P Szóval ezt benézted. :D és ha beszólsz én is beszólok! Ne lepődj meg :* De te is meg szokhattad volna már. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megszoktam már kedves Szösziikém, de mindegy.

      Törlés