2015. január 9., péntek

Megjöttünk!

Sziasztok!
A magam részérő vissza tértem! Mivel a szavazás mondjuk úgy kudarcba fulladt - amit személy szerint sajnálok - most újra itt vagyok/vagyunk. És újra jön a mi kis osztályunk vadbaromsága, tanár kikészítő projektek és egyéb hasonló dolgok.
Egy kis kedvcsináló?
Maci Laci át keresztelés?

Kezdem azzal hogy ezt a - szerintem nagyszerű - sztorit nem mindenki ismeri az osztályban. Ezt egyenesen velem tárgyalta meg Maci Laci és hát... - mit ne mondja jó pár percbe beletelt mire értelmesnek éreztem magam - Na de mis is ez? Ez úgy történt, hogy a szokásos hármasunk - Gamer, Maci Laci és jó magam - ki jöttünk az ebédlőből és vártuk hogy Gamer ki lakatolja a bicikliét. Egyszer megszólal mellettem Maci Laci:
- Látom a Hühüt! - mondja nekem halál nyugodtan.
Miről beszél?-első gondolatom.
- Mit? - kérdeztem és igencsak hülye fejet vághattam mert Maci Laci igencsak röhögésben tört ki.
- A Hühüt! - mondta mikor sikerült megnyugodnia.
Nem vágom.. Tudtam hogy kicsit Süsü a gyerek, de ennyire? 
- A Hühüt? - kérdeztem de ahogy kimondta le esett mire gondol.
Csak bólintott.
- Az a bizonyos Hühüt leheletnek nevetik. - közöltem és próbáltam elnyomni a mosolyomat, kevés sikerrel.
- JA. TÉNYLEG! - kiált fel.
Itt végem volt. Kitört belőlem a röhögés. Nem bírtam abba hagyni. Már levegőt alig kaptam, de nem bírtam abbahagyni. Gamer csak nézett mert teljesen lemaradt. Mire sikerült megnyugodnom, megláttam Gamer arcát és megint nevetnem kellet, de próbáltam elfojtani.
- Nem baj akkor is Hühü. - jelentette ki Maci Laci.
Nem bírtam megint elröhögtem magam. Már szédültem. De aztán sikerült kinevetnem magam és összeszedtem magam. Persze gyorsan körbenéztem, hogy látott- e valaki. Nem igazán nézhettem ki értelmes gimisnek, de ez van. Ha elkap a röhögőgörcs képes vagyok órákig röhögni. - néha jó, de néha kevésbé.. -
- El mondanátok min nevettetek? - Gamer totálisan lemaradt.
Kisebb vigyorgások közepette sikerült elnyögdécselnem min nevettem - vagy is állítólag Maci Laci is nevetett velem, de ezt én nem tudhatom, mert saját hangos kacagásomtól nem hallottam - Mikor elmeséltem végül is a történetet Gamer párat pislogott, és le esett neki hogy milyen sötét volt Maci Laci. És ő is nevetett egy kört.
Azon a napon én átkereszteltem Maci Lacit Hühüre, és a mai napi is ezzel cukkolom. - a poén hogy ezt elmeséltem otthon és anyáék is egy jóízűt nevettek ezen. Ha meg említem otthon Maci Lacit és nem tudják biztosan hogy az e akire gondolnak mindig meg kérdezik: Hühü az? -

Egy kicsit vissza menőleges, de a mai napig szakadunk ezen.

Nos ez most ennyi volt. Hamarosan érkezek egy értelmes fizika órával és egy jó kis földrajz órával is :)
Szöszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése